Home » Auto's » Hoe krijgen we goede brandstof

Hoe krijgen we goede brandstof

Auto-ingenieurs zitten in een lastige Catch 22 situatie. Zij weten dat hybride voertuigen het brandstofverbruik verminderen, maar zij hebben geen oplossing die de daling van de capaciteit in de loop van de tijd kan omkeren.turbo-opgeladen lithium-ion-accu’s kunnen deze daling omkeren, maar dat was lang vóór hybride voertuigen al het geval en de techniek voldeed niet helemaal aan de eisen.

Als ingenieur ben ik gepassioneerd door hybride voertuigen en evenzeer door de mensen die ze bouwen. Hoe krijgen we goede modellen met minder problemen? Hoe krijgen we een betere brandstofefficiëntie? Hoe krijgen we een grotere actieradius? Hoe maken we optimaal gebruik van de batterij in prijs en prestatie? Hoe zorgen we ervoor dat de elektrische componenten van de accu’s niet overhaast worden weggegooid en hoe zorgen we voor een goede levensduur? Dit zijn enkele van de vragen die waarschijnlijk tientallen ingenieurs en wetenschappers proberen te beantwoorden, maar zelfs met alle hersenen in de wereld, zal er nooit een techniek oplossing zijn die de gewillige en bekwame inspanningen van de honderdduizenden mensen evenaart die hun eigen DIY methanol brandstofcel bouwen en stemmen.

Zoals met om het even welk project, alvorens u begint te werken aan een brandstofcel, zou u veel van de diverse technologieën moeten onderzoeken en vinden wat u met comfortabel bent. Als u kijkt om uw voertuig te schenken dat in brandstofcel als liefdadigheid bijdrage moet worden omgezet, zou u moeten te weten komen wat u moet alvorens u begint te zoeken naar organisaties de waarvan opdracht tozer omzetting in fuel cell is een liefdadigheids bijdrage is.

 

Hybride Accu vervangen

 

De mensen zijn op zoek naar vervangers voor aardolie, vanwege de hoge winningskosten, de gasprijs en de wereldwijde financiële crisis. De methanol brandstofcel is beslist het beste alternatief voor ethanol brandstof. Opwindend aangezien het is, uw niet in aanmerking komt om het algemene brandstofverbruik met meer dan een paar percenten te verminderen, en zonder grote wijzigingen aan uw voertuig te maken. U zult uw originele auto onderdelen moeten behouden en anders sommige lichte wijzigingen aan uw auto aanbrengen, maar buiten dat zult u waarschijnlijk uw eigen elektriciteit leveren.

Als u technisch niet handig bent, kunt u altijd een particulier vinden of rondkijken voor een goede technicus om de ombouw voor u uit te voeren. Het motorcompartiment is gewoonlijk de grootte van een knalpot zodat is er geen behoefte om eender welke drastische veranderingen daar te maken. Het idee is de brandstofcel te krijgen om door de uitlaat (niet letterlijk) met zo weinig corrosief te glanzen aangezien u kunt.

Om aan de slag te gaan met uw ethanol-brandstof conversie, moet u de nodige onderdelen kopen. Deze zijn zeer goedkoop en zeer goedkoop te vervangen, zodat zou ik naar de volgende verbinding verwijzen voor meer informatie: Ik adviseer ook installerend een apparaat, dat helemaal niet zeer duur is, dat dieven verhindert om in uw voertuig te stelen of in te breken. Een stalen naaf vergrendeling zou moeten volstaan. U zult ook andere hulpmiddelen en materialen nodig hebben, die u een beetje meer zullen kosten, maar een groot verschil zullen maken: U zult ongeveer zestig dollars elke maand aan de pomp besparen, plus u zult een paar extra dollars in de make-overpot als afschrikking tegen toekomstige verbeteringen en verbeteringen werpen!